Markéta Váňová

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie značky SYNER, s.r.o.

Proposal of the communication strategy of SYNER, s.r.o. brand
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Návrh komunikační strategie značky SYNER, s.r.o." se zaměřuje na oblast marketingu ve stavebním průmyslu. Společnost SYNER patří mezi jednu z nejvýznamnějších stavebních firem v České republice. Cílem práce je zhodnocení jejích komunikačních strategií, vedoucích k budoucímu rozvoji a zvýšení povědomí mezi zákazníky v rámci odvětví. V teoretické části je uvedena charakteristika …více
Abstract:
The bachelor thesis titled " Proposal of the communication strategy of SYNER, s.r.o. band" focuses on marketing in the construction industry. SYNER, s.r.o. is one of the most significant construction companies in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate the company’s communication strategies leading to future development and increased awareness among customers within the industry. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Syrovátko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76189

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod