Návrh komunikační strategie značky SYNER, s.r.o. – Markéta Váňová
Markéta Váňová
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie značky SYNER, s.r.o.
Proposal of the communication strategy of SYNER, s.r.o. brand
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Návrh komunikační strategie značky SYNER, s.r.o." se zaměřuje na oblast marketingu ve stavebním průmyslu. Společnost SYNER patří mezi jednu z nejvýznamnějších stavebních firem v České republice. Cílem práce je zhodnocení jejích komunikačních strategií, vedoucích k budoucímu rozvoji a zvýšení povědomí mezi zákazníky v rámci odvětví. V teoretické části je uvedena charakteristika …víceAbstract:
The bachelor thesis titled " Proposal of the communication strategy of SYNER, s.r.o. band" focuses on marketing in the construction industry. SYNER, s.r.o. is one of the most significant construction companies in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate the company’s communication strategies leading to future development and increased awareness among customers within the industry. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76189
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Syrovátko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení značky
Lucie Radačovská -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení značky
Tomáš Beníšek -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Rozvoj strategického řízení značky za účelem posílení loajality zákazníků
Kateřina Šenková