Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky – Karolína Králová
Karolína Králová
Bachelor's thesis
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Bank advertising and its influence on retail customers
Anotácia:
Bakalářská práce vymezuje specifika bankovní reklamy ve srovnání s reklamou obecně a zkoumá vliv bankovní reklamy na zákazníky v Česku a na Slovensku při výběru běžného bankovního účtu. Také zkoumá pohled zákazníků na atributy bankovní reklamy a image banky. Dotazníkové šetření mezi 71 respondenty zjistilo, že okamžitý vliv reklamy na zákazníky při výběru běžného účtu nemusí být markantní, avšak v …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on bank advertising in comparison with advertising in general and its influence on retail customers in Czechia and Slovakia when choosing a current bank account. It also investigates customers’ perception of bank advertisement attributes and bank image. The survey with 71 respondents discovered that an immediate effect on customers while choosing a current account may not …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91161
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedúci: Michal Dvořák
- Oponent: Jiří Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Finance