Kinetická typografie: Rozvoj, trendy a využití techniky v marketingové komunikaci – Anastasia Kobzareva
Anastasia Kobzareva
Bakalářská práce
Kinetická typografie: Rozvoj, trendy a využití techniky v marketingové komunikaci
Kinetic typography: Technique development, trends and use in marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kinetickou typografie, její vývojem, využitím v marketingové komunikaci a srovnáním tvorby textové animace v programech Adobe After Effects, Apple Motion, Adobe Photoshop, Microsoft Power Point. Teoretická část je věnována základům techniky, historie a trendům v daném směru a příkladům využití v současné marketingové komunikaci. Také je v ní popsaná struktura a pracovní tok …víceAbstract:
This thesis is focused on kinetic typography, its development and the use in marketing communications. It also contains comparison of creating the text animation in Adobe After Effects, Apple Motion, Adobe Photoshop, Microsoft Power Point. The theoretical part provides the basics about kinetic typography technique, it history, trends and examples of use in the current marketing communication. In addition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50509
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Antonín Krist
- Oponent: Jiří Adamec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi