Firemní komunikace v procesu managementu změn - na příkladu změny strategické orientace Českých drah – Roman Krch
Roman Krch
Diplomová práce
Firemní komunikace v procesu managementu změn - na příkladu změny strategické orientace Českých drah
Anotace:
Práce hodnotí význam integrované komunikace pro korporace. Popisuje komunikaci jako manažerský nástroj, který napomáhá prosazovat změny a urychluje dosažení vytyčených cílů. Zvláště patrné je to pak v měnícím se prostředí, což je příklad Českých drah, které se rozhodly změnit svůj přístup. Konkrétně ? zaměřit se víc na zákazníka. A právě komunikace v tomto procesu hraje klíčovou roli.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2007
- Vedoucí: Petr Němec
- Oponent: Jan Nováček, Eva Hanáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.