Lean Administrativa v Digitálních Mediích – Ondřej Šrámek
Ondřej Šrámek
Diplomová práce
Lean Administrativa v Digitálních Mediích
Lean administration in digital media
Anotace:
Digitální marketing je stále více využívaným prostředkem komunikace subjektů na trhu, kde intenzivně roste jeho složitost, především pak v rámci nových technologií a velkého objemu dostupných dat. To způsobuje zvýšenou náročnost a komplexitu zpracování zakázek, které mediální agentury v odvětví digitálního marketingu odbavují. Cílem této práce je navrhnout pro …víceAbstract:
Market subjects tend to use the digital marketing as an instrument for their communication more and more on the market, where the complexity mainly in new technology and available data volume grows intensively. This is the cause for increased difficulty and complexity of process which media agencies in the digital marketing field must execute. The goal of this paper is to suggest an improvement of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Felipe Martínez
- Oponent: Zuzan Bergrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Racionalizace procesů interní logistiky ve vybraném podniku pomocí metod lean managementu
Eva Glogerová -
Lean management a rozvoj procesního řízení
Nina Knoblochová -
Lean metodologie v oblasti služeb
Rozálie Kremplová -
Návrh business modelu v agroturistice za použití metody Lean Canvas
Adéla Linksfeilerová