Ondřej Šrámek
Master's thesis
Lean Administrativa v Digitálních Mediích
Lean administration in digital media
Abstract:
Digitální marketing je stále více využívaným prostředkem komunikace subjektů na trhu, kde intenzivně roste jeho složitost, především pak v rámci nových technologií a velkého objemu dostupných dat. To způsobuje zvýšenou náročnost a komplexitu zpracování zakázek, které mediální agentury v odvětví digitálního marketingu odbavují. Cílem této práce je navrhnout pro …moreAbstract:
Market subjects tend to use the digital marketing as an instrument for their communication more and more on the market, where the complexity mainly in new technology and available data volume grows intensively. This is the cause for increased difficulty and complexity of process which media agencies in the digital marketing field must execute. The goal of this paper is to suggest an improvement of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78593
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2020
- Supervisor: Felipe Martínez
- Reader: Zuzan Bergrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Racionalizace procesů interní logistiky ve vybraném podniku pomocí metod lean managementu
Eva Glogerová -
Lean management a rozvoj procesního řízení
Nina Knoblochová -
Lean metodologie v oblasti služeb
Rozálie Kremplová -
Návrh business modelu v agroturistice za použití metody Lean Canvas
Adéla Linksfeilerová