Ondřej Šrámek

Master's thesis

Lean Administrativa v Digitálních Mediích

Lean administration in digital media
Abstract:
Digitální marketing je stále více využívaným prostředkem komunikace subjektů na trhu, kde intenzivně roste jeho složitost, především pak v rámci nových technologií a velkého objemu dostupných dat. To způsobuje zvýšenou náročnost a komplexitu zpracování zakázek, které mediální agentury v odvětví digitálního marketingu odbavují. Cílem této práce je navrhnout pro …more
Abstract:
Market subjects tend to use the digital marketing as an instrument for their communication more and more on the market, where the complexity mainly in new technology and available data volume grows intensively. This is the cause for increased difficulty and complexity of process which media agencies in the digital marketing field must execute. The goal of this paper is to suggest an improvement of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2020
  • Supervisor: Felipe Martínez
  • Reader: Zuzan Bergrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management