Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů – Bc. Petr HAVLÁSEK
Bc. Petr HAVLÁSEK
Bachelor's thesis
Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů
Cognitive and motivational aspects of school performance
Abstract:
Tato závěrečná práce pojednává o školních výkonech. Práce se zaměřuje především na kognitivní a motivační aspekty, které tyto výkony nejvíce ovlivňují. Snažím se zde osvětlit, jaký má vliv na žáka prostředí a jak ho ovlivňují kognitivní a motivační procesy při vzdělávání. Snažil jsem se, aby práce byla srozumitelná a čtivá nejen pro odborníky, ale i pro úplné laiky.Abstract:
This final work is about school performance. The work focuses primarily on cognitive and motivational aspects that most affect the performance. I am trying to explain here, what has an impact on the pupil and how it affects the cognitive and motivational processes in education. I tried to work was clear and readable, not only for professionals but also for the complete layman.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2009
Accessible from:: 7. 5. 2009
Identifier:
1015845
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLÁSEK, Petr. Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy