Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů – Bc. Petr HAVLÁSEK
Bc. Petr HAVLÁSEK
Bakalářská práce
Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů
Cognitive and motivational aspects of school performance
Anotace:
Tato závěrečná práce pojednává o školních výkonech. Práce se zaměřuje především na kognitivní a motivační aspekty, které tyto výkony nejvíce ovlivňují. Snažím se zde osvětlit, jaký má vliv na žáka prostředí a jak ho ovlivňují kognitivní a motivační procesy při vzdělávání. Snažil jsem se, aby práce byla srozumitelná a čtivá nejen pro odborníky, ale i pro úplné laiky.Abstract:
This final work is about school performance. The work focuses primarily on cognitive and motivational aspects that most affect the performance. I am trying to explain here, what has an impact on the pupil and how it affects the cognitive and motivational processes in education. I tried to work was clear and readable, not only for professionals but also for the complete layman.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Zveřejnit od: 7. 5. 2009
Identifikátor:
1015845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÁSEK, Petr. Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika