Bc. Petr HAVLÁSEK

Bakalářská práce

Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů

Cognitive and motivational aspects of school performance
Anotace:
Tato závěrečná práce pojednává o školních výkonech. Práce se zaměřuje především na kognitivní a motivační aspekty, které tyto výkony nejvíce ovlivňují. Snažím se zde osvětlit, jaký má vliv na žáka prostředí a jak ho ovlivňují kognitivní a motivační procesy při vzdělávání. Snažil jsem se, aby práce byla srozumitelná a čtivá nejen pro odborníky, ale i pro úplné laiky.
Abstract:
This final work is about school performance. The work focuses primarily on cognitive and motivational aspects that most affect the performance. I am trying to explain here, what has an impact on the pupil and how it affects the cognitive and motivational processes in education. I tried to work was clear and readable, not only for professionals but also for the complete layman.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Zveřejnit od: 7. 5. 2009
Identifikátor: 1015845

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAVLÁSEK, Petr. Kognitivní a motivační aspekty školních výkonů. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika

Práce na příbuzné téma