Bc. Anna Horáková

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

Marketing Communication of a Selected City as a Tourist Destination
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a proposal for improving the communication mix tools of a city of Kroměříž as a tourist destination. The theoretical part focuses on issues of tourism, its management, destination marketing and tourism marketing mix. The practical part briefly describes the city of Kroměříž as a tourist destination, its main tourist attractions, and the communication tools used by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horáková, Anna. Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe