Tereza Marešová

Bakalářská práce

Analýza postojů cílového segmentu k novému produktu

The Analysis of the Target Segment Attitudes to a New Product
Anotace:
Pro svou bakalářskou práci jsem si zvolila téma Analýza postojů cílového segmentu k novému produktu. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaké jsou postoje cílového segmentu k novému produktu společnosti Akuna. Jedná se o energetický nápoj AkuEnergy. Ve své práci jsem využila marketingový výzkum. Podle výsledků marketingového výzkumu jsem navrhla doporučení, která jsou uvedena v poslední kapitole …více
Abstract:
For my thesis i choose the topic The Analysis of the Target Segment Attitudes to a New Product. The goal of my thesis was find out attitudes of the target segment to a new product from Akuna and the product is energy drink AkuEnergy. In my work I used marketing research. According to the results of marketing research, I proposed recommendations, which are mentioned in the last chapter.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Hana Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava