Martina CHAROUZKOVÁ

Bachelor's thesis

Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace

Discount servers as a new tool of marketing communication
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o slevovém serveru jako novém nástroji marketingové komunikace a jeho významu v rámci marketingové komunikace. Teoretická část je věnována marketingu, jeho definici a významu, dále je zde specifikována marketingová komunikace, její význam a cíle. V oblasti marketingové komunikace se práce blíže zabývá klasickými a novými nástroji marketingové komunikace. Dále se teoretická …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with an internet discount server, which serves as a new tool in marketing communication and about its importance in marketing communication. The theoretical part is devoted to marketing, its definition and importance, specifics in marketing communication, its purpose and targets. Further, the bachelor thesis engages in a detailed description of traditional and new tool used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Helena Michajlovská

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHAROUZKOVÁ, Martina. Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická