Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti – Dávid Srna
Dávid Srna
Bakalářská práce
Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SRNA, Dávid. \textit{Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/19w68o/. [cit. 2024-04-23].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářské programy (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.