Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje – Barbora Kadlecová Kavanová
Barbora Kadlecová Kavanová
Diplomová práce
Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje
Pedagogical diagnostics of ADHD pupils in practice of elementary school teachers from Central Bohemia region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou pedagogické diagnostiky ve vztahu k podpoře vzdělávání žáků s ADHD a zkoumá, jaké úrovně dosahují vybraní učitelé v diagnostických dovednostech. K výzkumnému šetření bylo využito metody polostrukturovaného rozhovoru, který byl veden se čtyřiceti osmi učiteli ze Středočeského kraje s patnáctiletou praxí na prvním stupni základní školy. Z výzkumného šetření vyplývá, že …víceAbstract:
The thesis deals with the role of pedagogical diagnostics with respect to the support of pupils affected with ADHD. It also explores the level of diagnostic proficiency of selected group of teachers. The method of semi-standardized interview was used during the research. Forty eight teachers from different schools within the region Central Bohemia and with more than 15 years of practice were interviewed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Oto Dymokurský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLECOVÁ KAVANOVÁ, Barbora. \textit{Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje} Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/19xc8a/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
Kadlecová Kavanová, Barbora. Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou na střední škole
Jaroslava Janoušková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ