Barbora Kadlecová Kavanová

Diplomová práce

Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje

Pedagogical diagnostics of ADHD pupils in practice of elementary school teachers from Central Bohemia region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou pedagogické diagnostiky ve vztahu k podpoře vzdělávání žáků s ADHD a zkoumá, jaké úrovně dosahují vybraní učitelé v diagnostických dovednostech. K výzkumnému šetření bylo využito metody polostrukturovaného rozhovoru, který byl veden se čtyřiceti osmi učiteli ze Středočeského kraje s patnáctiletou praxí na prvním stupni základní školy. Z výzkumného šetření vyplývá, že …více
Abstract:
The thesis deals with the role of pedagogical diagnostics with respect to the support of pupils affected with ADHD. It also explores the level of diagnostic proficiency of selected group of teachers. The method of semi-standardized interview was used during the research. Forty eight teachers from different schools within the region Central Bohemia and with more than 15 years of practice were interviewed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Oto Dymokurský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kadlecová Kavanová, Barbora. Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická