Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje – Barbora Kadlecová Kavanová
Barbora Kadlecová Kavanová
Master's thesis
Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje
Pedagogical diagnostics of ADHD pupils in practice of elementary school teachers from Central Bohemia region
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá úlohou pedagogické diagnostiky ve vztahu k podpoře vzdělávání žáků s ADHD a zkoumá, jaké úrovně dosahují vybraní učitelé v diagnostických dovednostech. K výzkumnému šetření bylo využito metody polostrukturovaného rozhovoru, který byl veden se čtyřiceti osmi učiteli ze Středočeského kraje s patnáctiletou praxí na prvním stupni základní školy. Z výzkumného šetření vyplývá, že …viacAbstract:
The thesis deals with the role of pedagogical diagnostics with respect to the support of pupils affected with ADHD. It also explores the level of diagnostic proficiency of selected group of teachers. The method of semi-standardized interview was used during the research. Forty eight teachers from different schools within the region Central Bohemia and with more than 15 years of practice were interviewed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Oto Dymokurský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLECOVÁ KAVANOVÁ, Barbora. \textit{Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/19xc8a/.
Jak správně citovat práci
Kadlecová Kavanová, Barbora. Pedagogická diagnostika žáků s ADHD v praxi prvostupňových učitelů Středočeského kraje. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Diagnostické metody využívané učiteli při řešení edukačních problémů žáků na 2. stupni základní školy
Díma ZBOŘILOVÁ -
Diagnostická kompetence a diagnostické metody učitelů základní školy
Martina Klímová
Názov
Vložil
Vložené
Práva