Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce – Aneta JANČUROVÁ
Aneta JANČUROVÁ
Bakalářská práce
Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce
Using of POP resources in the selected retail unit
Anotace:
Tato práce začíná teoretickou částí, ve které je vysvětleno několik pojmů. Na úvod je popisován obchod, marketing včetně marketingového mixu, POP prostředky a marketingový výzkum. POP prostředky představují soubor reklamních materiálů a produktů použitých v místě prodeje pro propagaci určitého výrobku. Řadí se sem například podlahová grafika, nafukovací maketa, prodejní stojan apod. V praktické části …víceAbstract:
This thesis begins with the theoretical part where are explained some important terms. At the beginning it is defined what business, marketing including marketing mix, POP means and marketing research are. POP means represent a set of advertising materials and products that are used at the sale promotion for a particular product. This covers, for example, floor graphics, inflatable model, the sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANČUROVÁ, Aneta. Využití POP prostředků ve vybrané maloobchodní jednotce . Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingové aktivity maloobchodní jednotky "PAPÍRNICTVÍ"
Tomáš Sacher -
Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
David VONDRYSKA -
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
Štěpánka Pavlíková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kamila Pavlíčková -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova
Název
Vložil
Vloženo
Práva