Prstové abecedy v komunikaci sluchově postižených – Lenka Pachlová
Lenka Pachlová
Bakalářská práce
Prstové abecedy v komunikaci sluchově postižených
The finger - alphabet in communication of people with hearing impairment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje stručně sluchu a procesu sluchového vnímání, důsledkům sluchových vad, radám pro zkvalitnění komunikace, klasifikaci sluchových poruch, několika vybraným komunikačním systémům a podílu prstové abecedy na komunikaci osob se sluchovým postižením a situacím, ve kterých je prstové abecedy používánoAbstract:
Diploma thesis engages in sense of hearing and process of auditory perceive briefly, consequences of hearing impairment, guidances for better communication, classification of hearing impairment, several representative communication systems and proportion of the finger alphabet in communication of people with hearing impairment and situation, when the finger - alphabet is used
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: Jiří Langer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Sluchové postižení a jeho etické aspekty v rodinném prostředí a při pracovním zařazení jedince s postižením
Zuzana ŽELEZNÁ -
Povědomí studentů gymnázií o sluchovém postižení a komunikaci s jedinci se sluchovým postižením
Markéta Műllerová -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Vývoj jedince se sluchovým postižením se zaměřením na volbu komunikačního kanálu
Zuzana Bednaříková -
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva