Mgr. Alexander KRAJČÍR
Master's thesis
Komunikační mix festivalu Streetfest
Communication mix of festival Streetfest
Abstract:
Diplomová práca sa venuje hudobne - športovému festivalu Streetfest Malacky, ktorý zapája do svojej platformy mestského festivalu nielen hudobnú zložku, ale i šport. Rozhodujúcim faktorom úspechu podujatia však nie je len nápad a produkt, ale i efektívna marke-tingová komunikácia festivalu, ktorou sa práve diplomová práca primárne zaoberá. Teoretická časť práce definuje teoretické zázemie pre ďalší …moreAbstract:
The thesis is dedicated to music - sport festival Streetfest Malacky which connects to the platform of city festival not just music but also sport. However, the limiting factor of success is not only idea or product but also effective marketing communication which is also main object of research of thesis. The theoretical part creates the base for next steps of thesis. Practical part focuses on idea …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10564
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAJČÍR, Alexander. \textit{Komunikační mix festivalu Streetfest} Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1a3n4l/. [cit. 2024-04-18].
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAJČÍR, Alexander. Komunikační mix festivalu Streetfest. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix ve firmě poskytující služby
Lenka Kulhánková -
Marketingový mix města Slavkov u Brna a jeho okolí
Veronika Lužová