BcA. Jan Novák
Master's thesis
Verona
Verona
Anotácia:
Dva rody, oba stejně urozené, v krásné Veroně, kam náš děj nás táhne, zášť dávnoletá v nový rozbroj žene, v němž rodná ruka rodnou krví vláhne. Disonance, rozpor, sebeláska, strach, úzkost a nacházení klidu. Dospívání nemusí být nutně o nacházení své role ve společnosti, ale i o jejím odmítání. Nakonec, která z těchto cest je těžší? Magisterský projekt Verona v podobě krátkého filmu s divadelními prvky …viacAbstract:
Two households, both alike in dignity (In fair Verona, where we lay our scene), From ancient grudge break to new mutiny, Where civil blood makes civil hands unclean. Dissonance, contradiction, self-love, fear, anxiety and finding peace. Growing up doesn't necessarily have to be about finding your role in society, but also about declining said role. After all, which of these paths is harder? Masters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ez48t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2022
- Vedúci: MgA. Lucie Hlavicová
- Oponent: MgA. Pavel Baďura, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/ez48t/
Janáček Academy of Performing Arts
Theatre FacultyMaster programme / odbor:
Dramatic Arts / Theatre and Education
Práce na příbuzné téma
-
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v rámci tělesné výchovy na základní škole
Barbora Vyvijalová -
"Vosí hnízdo" - výukové programy pro bezpečné prostředí třídy v kontextu osobnostně sociální výchovy
Veronika Kubová -
Osobnostně sociální výchova jako prostředek rozvoje dětí s problémovým chováním
Jana Vosátková -
Dramatická výchova jako prostředek osobnostně sociálního rozvoje dítěte na 1. stupni ZŠ
Diana BROŽOVÁ -
Curia Vítkov - využití zážitkové pedagogiky, osobnostně sociální výchovy a living history pro tvorbu inovativního vyukového programu
Dobroslav ŠRÁMEK -
Možnosti osobnostně sociálního rozvoje sociálních pedagogů
Petra Martinková -
Cesty a rozcestí Ateliéru divadla a výchovy (založení Ateliéru dramatické výchovy jako interdisciplinárního oboru v roce 1992 a jeho následná krize v roce 1997)
Gabriela Veselá -
Jak šel čas v Divadle Jiřího Wolkra - divadlo pro děti a mládež očima pamětníků
Martina Dobešová