Behavioral Economics; Case study of the beauty services consumption – Dauriya Shapikhanova
Dauriya Shapikhanova
Master's thesis
Behavioral Economics; Case study of the beauty services consumption
Abstract:
The main purpose of the thesis is to define what is behavioral economics and then to examine the most common behavioral biases and their impact on human behavior. Practical part of the Diploma thesis includes questionnaire regarding the impact of COVID-19 on human decisions in the beauty services consumption. The diploma thesis consist mainly of qualitative methodology and survey methodology.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Karel Malec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHAPIKHANOVA, Dauriya. \textit{Behavioral Economics; Case study of the beauty services consumption}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1a8j4m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva