Behavioral Economics; Case study of the beauty services consumption – Dauriya Shapikhanova
Dauriya Shapikhanova
Diplomová práce
Behavioral Economics; Case study of the beauty services consumption
Abstract:
The main purpose of the thesis is to define what is behavioral economics and then to examine the most common behavioral biases and their impact on human behavior. Practical part of the Diploma thesis includes questionnaire regarding the impact of COVID-19 on human decisions in the beauty services consumption. The diploma thesis consist mainly of qualitative methodology and survey methodology.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Malec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva