Equine-assisted coaching as a leadership development tool – Veronika Schreiberová
Veronika Schreiberová
Master's thesis
Equine-assisted coaching as a leadership development tool
Koučování s asistencí koní jako nástroj rozvoje vůdcovských dovedností
Abstract:
Diplomová práce se zabývá koučingem s využitím koní (zarámovaného modelem EAGALA) jako nástrojem pro rozvoj vůdčích kompetencí. Za použití tematické analýzy byla vyhodnocena data o autentických zkušenostech účastníků koučingu s koňmi s akcentem na to, v jaké oblasti je z jejich pohledu ovlivnil. Výsledky naznačují, že účastníci vnímají řadu pozitivních efektů, včetně zvýšené úrovně sebeuvědomění a …moreAbstract:
This Master's thesis provides insight into utilization of equine-assisted coaching (EAGALA model) as a leadership development tool. Using thematic analysis, author explored their experience with equine-assisted coaching, specifically their perceptions of its impact on their leadership development. The results reveal that participants experienced a range of positive effects, including increased self …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90432
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2023
- Supervisor: Pavlína Honsová
- Reader: Lenka Šilerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Výuka hub s využitím 3D modelů
Zuzana Nedvědová -
Výuka s využitím dřevěné stavebnice PEPA v technickém vzdělávání
Petra Pavlusíková -
Výuka s využitím populárně-naučných knih se zeměpisnou tématikou: konstrukční výzkum
Adéla Šmidová -
Výuka robotiky s využitím mBot(a), Didaktický materiál pro učitele
Hana ULRICHOVÁ -
Výuka anglického jazyka s využitím sociálních sítí pohledem lektorek jazykových škol
Fatima Al-Safadi -
Náměty k výuce jednobuněčných organismů v 6. ročnících základních škol s využitím 3D tisku
Lenka Sobková -
Žákovské experimenty pro výuku fyziky s využitím mobilního telefonu
Leona Buchal -
Začlenění urbanistických témat do výuky zeměpisu s využitím prvků problémově orientovaného učení
Matěj Drápela