Equine-assisted coaching as a leadership development tool – Veronika Schreiberová
Veronika Schreiberová
Diplomová práce
Equine-assisted coaching as a leadership development tool
Koučování s asistencí koní jako nástroj rozvoje vůdcovských dovedností
Anotace:
Diplomová práce se zabývá koučingem s využitím koní (zarámovaného modelem EAGALA) jako nástrojem pro rozvoj vůdčích kompetencí. Za použití tematické analýzy byla vyhodnocena data o autentických zkušenostech účastníků koučingu s koňmi s akcentem na to, v jaké oblasti je z jejich pohledu ovlivnil. Výsledky naznačují, že účastníci vnímají řadu pozitivních efektů, včetně zvýšené úrovně sebeuvědomění a …víceAbstract:
This Master's thesis provides insight into utilization of equine-assisted coaching (EAGALA model) as a leadership development tool. Using thematic analysis, author explored their experience with equine-assisted coaching, specifically their perceptions of its impact on their leadership development. The results reveal that participants experienced a range of positive effects, including increased self …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedoucí: Pavlína Honsová
- Oponent: Lenka Šilerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Výuka hub s využitím 3D modelů
Zuzana Nedvědová -
Výuka s využitím dřevěné stavebnice PEPA v technickém vzdělávání
Petra Pavlusíková -
Výuka s využitím populárně-naučných knih se zeměpisnou tématikou: konstrukční výzkum
Adéla Šmidová -
Výuka robotiky s využitím mBot(a), Didaktický materiál pro učitele
Hana ULRICHOVÁ -
Výuka anglického jazyka s využitím sociálních sítí pohledem lektorek jazykových škol
Fatima Al-Safadi -
Náměty k výuce jednobuněčných organismů v 6. ročnících základních škol s využitím 3D tisku
Lenka Sobková -
Žákovské experimenty pro výuku fyziky s využitím mobilního telefonu
Leona Buchal -
Začlenění urbanistických témat do výuky zeměpisu s využitím prvků problémově orientovaného učení
Matěj Drápela