Martin Šupej
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace pilates studia
Marketing Communication Analysis of a Pilates Studio
Abstract:
Tématem diplomové práce je analýza marketingové komunikace pilates studia. Cílem práce bylo zanalyzovat účinnost marketingové komunikace prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Jako nástroj sběru dát byl zvolen skupinový rozhovor a následně dotazník. Na základě analýzy a vyhodnocení výzkumu byly navženy a doporučeny návrhy ke zlepšení marketingové komunikace.Abstract:
The Topic of the diploma thesis is analysis of marketing and communication of the pilates studio. The purpose of this diploma thesis was analyses efectivity of marketing communication through qualitative and quantitative research. Collecting datas were provided by focus group and questionary. Suggestions for improving marketing communication have been proposed and recommended based on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135653
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Marcela Kubalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUPEJ, Martin. \textit{Analýza marketingové komunikace pilates studia} Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1aaywb/. [cit. 2024-04-23].
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna