Tvorba a realizace animačního programu v oblasti muzejního vzdělávání – Bc. Matěj ŽÁRSKÝ
Bc. Matěj ŽÁRSKÝ
Bachelor's thesis
Tvorba a realizace animačního programu v oblasti muzejního vzdělávání
Creation and implementation of the animation program in the field of museum education
Abstract:
Cílem bakalářské práce je přestavit svět vizuální kultury v prostředí muzejního a galerijního vzdělávání. Bakalářská práce se zaměřuje na galerijní animace a možnosti spolupráce muzea a školy. V této práci taktéž poukazuji na možnost využití animačního programu jako jeden ze způsobu arteterapie. V praktické části bakalářské práce se zabývám tvorbou a realizaci animačního programu. Animační program …moreAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the world of a visual culture in the environment of museum and gallery education. This thesis aims attention to gallery animations and an opportunity for musea and schools to colaborate. This work also points out the possibility of usage of an animation programme as one of the methods of the art therapy. The practical part of this thesis deals with the creation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016
Accessible from:: 13. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Vavrečka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽÁRSKÝ, Matěj. Tvorba a realizace animačního programu v oblasti muzejního vzdělávání. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Humanities / Management for the Public Sector
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
Historie muzejní a galerijní pedagogiky v díle významných angloamerických odborníků
Jana JIROUTOVÁ -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Dějiny pedagogiky jeko předmět muzejní edukace
Barbora PAVELKOVÁ -
Vývoj muzejní pedagogiky v Památníku Petra Bezruče (Představení Památníku Petra Bezruče a jeho aktivit směrem k veřejnosti a školám)
Eva SCHWANOVÁ -
Historie muzejní a galerijní pedagogiky v díle významných angloamerických odborníků
Jana JIROUTOVÁ