Tvorba a realizace animačního programu v oblasti muzejního vzdělávání – Bc. Matěj ŽÁRSKÝ
Bc. Matěj ŽÁRSKÝ
Bakalářská práce
Tvorba a realizace animačního programu v oblasti muzejního vzdělávání
Creation and implementation of the animation program in the field of museum education
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přestavit svět vizuální kultury v prostředí muzejního a galerijního vzdělávání. Bakalářská práce se zaměřuje na galerijní animace a možnosti spolupráce muzea a školy. V této práci taktéž poukazuji na možnost využití animačního programu jako jeden ze způsobu arteterapie. V praktické části bakalářské práce se zabývám tvorbou a realizaci animačního programu. Animační program …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the world of a visual culture in the environment of museum and gallery education. This thesis aims attention to gallery animations and an opportunity for musea and schools to colaborate. This work also points out the possibility of usage of an animation programme as one of the methods of the art therapy. The practical part of this thesis deals with the creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Zveřejnit od: 13. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Vavrečka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁRSKÝ, Matěj. Tvorba a realizace animačního programu v oblasti muzejního vzdělávání. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
Historie muzejní a galerijní pedagogiky v díle významných angloamerických odborníků
Jana JIROUTOVÁ -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Dějiny pedagogiky jeko předmět muzejní edukace
Barbora PAVELKOVÁ -
Vývoj muzejní pedagogiky v Památníku Petra Bezruče (Představení Památníku Petra Bezruče a jeho aktivit směrem k veřejnosti a školám)
Eva SCHWANOVÁ -
Historie muzejní a galerijní pedagogiky v díle významných angloamerických odborníků
Jana JIROUTOVÁ