Domácí příprava na výuku u romských dětí pohledem učitelů základních škol – Klára Konopková
Klára Konopková
Bakalářská práce
Domácí příprava na výuku u romských dětí pohledem učitelů základních škol
Home Preparation for Teaching Roma Children from the Perspective of Primary School Teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na domácí přípravu romských dětí pohledem učitelů základních škol. Práce je rozdělená na část praktickou, a teoretickou. Cílem práce je popsat domácí přípravu romských dětí pohledem učitelů základních škol. Teoretická část se věnuje postavení Romů v české společnosti, edukaci romských žáků a školního vzdělávání a základním pojmům z oblasti kultury a rodinné výchovy. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the home preparation of Roma children from the perspective of primary school teachers. The thesis is divided into practical and theoretical parts. The aim of the thesis is to describe the home preparation of Roma children from the perspective of primary school teachers. The theoretical part addresses the position of Roma in Czech society, the education of Roma students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konopková, Klára. Domácí příprava na výuku u romských dětí pohledem učitelů základních škol. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření u učitelů základních škol a speciálních základních škol v okresech Teplice a Ústí nad Labem
Jana HÁJKOVÁ -
Reflexe výuky ukrajinských žáků v českých školách pohledem učitelů základních škol
Adéla Forgáčová -
Spolupráce asistenta pedagoga a učitele na prvním stupni základních škol v době distanční výuky
Tereza Šotkovská -
Tvorba výcvikového kurzu metody CLIL pro učitele základních škol
Jakub Puškáš -
Současné sociokulturní aspekty romské rodiny
Ludmila KUBJÁTOVÁ -
Sociální a multikulturní aspekty edukace romských žáků
Tereza GALIOVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Romové a vzdělávání z pohledu učitelů
Kamil SOJKA