Markéta Kokořová
Bakalářská práce
Obchodní vztahy ČR s Tureckem
Trade relations between the Czech republic and Turkey
Anotace:
Cílem práce je zanalyzovat vzájemné obchodní vztahy České republiky a Turecka, zhodnotit příležitosti, které turecké trh poskytuje českým exportérům a odpovědět na otázku, zda je současné Turecko perspektivní oblast pro vývoz z České republiky. Práce se zabývá základními makroekonomickými charakteristikami Turecka, popisuje a porovnává odlišnosti, na které český vývozce může narazit při sjednávání …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to analyze the trade relations between the Czech Republic and Turkey, evaluate the opportunities available to the Czech exporters and give an answer to the question whether is Turkey a perspective territory for Czech export. This thesis is focusing on main Turkish macro-economic data, it is describing and comparing the cultural differences which might come up during business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: David Müller
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Specifics of internal and external trade in dairy products of the Russian Federation
Mikhail Goluzov -
The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market
Rahman Abbasov -
Discourse analysis of Turgut Özals approach towards the Turkish economic situation after the state coup in 1980
Lucia Hrkútová -
The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market
Emel Kartal -
Analýza faktorů ovlivňujících prodej vozů společnosti Škoda Auto a.s. na tureckém trhu.
Tomáš Chlubna -
Podnikatelská specifika tureckého hospodářství z pohledu přímých zahraničních investic
Marek Gurin -
Podnikatelská specifika tureckého hospodářství z hlediska případného členství Turecka v Evropské unii
Lukáš Navrátil