Práce lektorů zážitkové pedagogiky s reflexí – Bc. Eliška Petružálková
Bc. Eliška Petružálková
Bakalářská práce
Práce lektorů zážitkové pedagogiky s reflexí
The application of the reflection of experiental educators
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Práce lektorů zážitkových aktivit s reflexí“ pojednává o procesu reflexe a o tom, jak jej vnímají lektoři působící na poli zážitkové pedagogiky konkrétně v jedné vybrané organizaci. Cílem práce je zmapovat oblast používání reflexe u lektorů zážitkových aktivit. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které souvisí s problematikou používání reflexe při programech …víceAbstract:
The bachelor thesis called „The application of the reflection of experiential educators“ deals with the process of the reflection. How the reflection is perceived and used by the educators of the experiential teaching, specifically at one selected organization. The purpose of this thesis is to cover the topic of the usage and application of the reflection among experiential teaching educators. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nlziq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Petr Sucháček
- Oponent: Mgr. Klára Záleská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k lektorování kurzů (nejen) zážitkové pedagogiky
Bára WEBEROVÁ -
Motivování účastníků lektory v české zážitkové pedagogice: pohled lektorů na vlastní práci
Václav Vydra -
Realizace programů zážitkové pedagogiky lektory volnočasových aktivit v Junáku
Michal Bareš -
Vliv kurzu zážitkové pedagogiky na rozvoj osobnosti účastníků a jejich profesní přípravu
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Lektor a uvádění aktivit na zážitkových kurzech
Martina Nováčková -
Vybrané osobnostní charakteristiky a životní spokojenost účastníků seberozvojových kurzů založených na principu zážitkové pedagogiky
Tereza MARKOVÁ -
Možnosti využití zážitkové pedagogiky v programech primární prevence pro děti a mládež
Kateřina Hývlová -
Zážitková pedagogika v tělesné výchově na 2. stupni základní školy
Iva CIBULKOVÁ