Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna – Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Mgr. Vendula BŘEZINOVÁ
Bachelor's thesis
Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna
Presentation and promotion of sports facility Laguna
Abstract:
Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna je tématem bakalářské práce, zabývající se pojmem propagace z teoretického hlediska a poukazuje na důležitost propagování služeb ve sportovním odvětví. V teoretické části jsou popsány jednotlivé etapy tvorby reklamy, její členění a hlavní prostředky. Zmíněn je také význam propagačních prostředků coby složek marketingového mixu a především jsou zde vypsány …moreAbstract:
The topic of bachelor work is {\clqq}Presentation and promotion of sports facility Laguna``. I am demonstrating the idea of promotion and I am pointing out, that promoiton is important, especially in area of sport. Periods, structure and means of promotion are described in the theoretical part of my work. Final chapter is about meaning and parts of Corporate identity. I am writing about prezentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2617
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BŘEZINOVÁ, Vendula. \textit{Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/1ayy2z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BŘEZINOVÁ, Vendula. Prezentace a propagace sportovního areálu Laguna. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Počítačová tomografie a postprocesuální 3D tisk jako nástroj prezentace a materiálového průzkumu v současné muzejní praxi
Zdeněk Fiedler -
Současné pojetí komplexní propagační akce
Iveta Hnízdilová -
Média a propagační prostředky v reklamě
Barbora Skopalová -
Média a propagační prostředky v reklamě
Adéla Klásová -
Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (BAUHAUS, HORNBACH)
Jana TULACHOVÁ -
Propagační program vybrané společnosti
Renáta Jopková -
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Lenka Šikolová -
Vývoj propagační strategie ve volební kampani v ČR po roce 1989
Jan KOČÍ