Michaela Mandátová

Diplomová práce

Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena jak na teoretické principy budování corporate identity, tak i jejich následnou praktickou aplikaci v konkrétní obchodní korporaci Semit crew, s.r.o. za využití nástrojů integrované marketingové komunikace. Literární rešerše zabývající se teoretickými východisky uplatňování nástrojů budujících corporate identitu a nástrojů integrované marketingové komunikace je provedena …více
Abstract:
This thesis is focused on the theoretical principles of building corporate identity, as well as on the development of corporate identity strategy for the Semit crew, s.r.o. company leveraging the tools of integrated marketing communication. The research of corporate identity and tools for integrated marketing is derived from both local and foreign academic sources. The results of the research served …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní