Michaela Mandátová

Master's thesis

Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK

Building a corporate identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena jak na teoretické principy budování corporate identity, tak i jejich následnou praktickou aplikaci v konkrétní obchodní korporaci Semit crew, s.r.o. za využití nástrojů integrované marketingové komunikace. Literární rešerše zabývající se teoretickými východisky uplatňování nástrojů budujících corporate identitu a nástrojů integrované marketingové komunikace je provedena …more
Abstract:
This thesis is focused on the theoretical principles of building corporate identity, as well as on the development of corporate identity strategy for the Semit crew, s.r.o. company leveraging the tools of integrated marketing communication. The research of corporate identity and tools for integrated marketing is derived from both local and foreign academic sources. The results of the research served …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní