Bc. Karolína Hájková

Master's thesis

Internetový marketing

Internet marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým marketingem, zejména pak reklamou na internetu. V teoretické části je nejprve stručně představen internet a jeho historický vývoj, návštěvnost internetu spolu s popisem internetového uživatele, následně je definováno místo internetu v marketinkové komunikaci spolu s výhodami a nevýhodami, které toto médium přináší. V poslední části jsou popsány jednotlivé …more
Abstract:
This thesis deals with internet marketing especially with advertising on internet. The theoretical part briefly introduces the Internet with its historical development and describes the main online related terms such as internet traffic or internet user. Subsequently, it defines the role of internet in marketing communication together with pros and cons resulting from the use of this media. The last …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloš Krejčí

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance