Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia) – Martin Kluc
Martin Kluc
Bachelor's thesis
Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)
The perception of the Apple brand in the Czech Republic in comparison with major competitors (Samsung, HTC, Nokia)
Anotácia:
Cílem práce je popsat a analyzovat vnímaní značky Apple v České republice ve srovnání s hlavními konkurenty v tomto odvětví, značkami Samsung, HTC a Nokia. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se budování značky. Jsou zmíněny pojmy týkající se architektury značky a také identity značky. V praktické části je představeno odvětví mobilních telefonů. Jsou zde charakterizovány největší společnosti …viacAbstract:
The aim of the thesis is to describe and analyse the perception of the Apple brand in the Czech Republic and to compare it with its major competitors in the industry -- Samsung, HTC and Nokia. The theoretical part of the thesis explains the essential terms connected with brand building. Terms such as brand architecture and brand identity are mentioned. In the practical part of the thesis mobile phone …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Eva Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40607
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)
Martin Kluc -
Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů
Jan Vojta -
The impact of social media on B2B brands
Veronika Blatská -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý