Bc. Kamila Bednaříková

Master's thesis

Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)

Methods for Teaching Spanish as a Native language in the First year of Primary school (case study: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, Spain)
Abstract:
This thesis treats the didactic methods used in a public primary school in Spain. The investigation is based on study case.
Abstract:
Tato práce se zabývá didaktickými metodami na základní skole ve Spanelsku. Jedná se o pripadovou studii.
 
 
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedúci: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature