Geomarketing a jeho využití v poštovních službách – Bc. Kristina Pěchoučková
Bc. Kristina Pěchoučková
Bachelor's thesis
Geomarketing a jeho využití v poštovních službách
Geomarketing and it's use in postal services
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je charakteristika geomarketingu, náhled na jeho využití na trhu poštovních služeb u vybraných poštovních operátorů. Cílem této práce je stanovit příčinu pomalého rozšiřování geomarketingových služeb a navrhnout možná řešení v oblasti poštovních služeb.Abstract:
Content of bachelor work is the characteristics of geomarketing, preview into it's usage for postal service markets by selected postal operators. The aim of my work is to determinate the cause of slow expansion of geomarketing services and to propose the possibly solutions in the field of postal services.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pěchoučková, Kristina. Geomarketing a jeho využití v poštovních službách. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného podniku
Patrik Caithaml -
Marketingový mix mobilního operátora
Aleš Soukup -
Propagační mix
Adéla Kolínová -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
Ladislav HAVLŮ