Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP – Káčerová Káčerová
Káčerová Káčerová
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Social Media Marketing of Selected Small and Medium Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce porovnává a vyhodnocuje vybranou značku Bellinda s jejími hlavními konkurenty působícími na českém trhu spodního prádla, a to z hlediska produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace. V marketingové komunikaci tato práce porovnává a vyhodnocuje zejména využívání sociálních sítí vybraných značek a posuzuje jejich přínos ke zvýšení její konkurenceschopnosti. Výstupem práce je …moreAbstract:
This bachelor thesis compares and evaluates the selected Bellinda brand with its main competitors operating in the Czech underwear market in terms of product, price, distribution and marketing communication. In terms of marketing communication, this bachelor thesis compares and evaluates in particular the use of social networks of selected brands and assesses their contribution to increasing its competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/x7swc/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÁČEROVÁ, Káčerová. \textit{Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1ba65z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev