Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků – Bc. Adéla Vancová
Bc. Adéla Vancová
Diplomová práce
Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků
Anotace:
Diplomová práce je orientována na problematiku měření a hodnocení firemní reputace. V teoretické části práce je nejprve definována firemní reputace a nastíněn její význam pro podnik. V další části práce jsou vymezeny literaturou doporučované metodiky měření a hodnocení firemní reputace, je popsáno měření reputace pomocí prvků ochrany dobrého jména podniku a je specifikována identita podniku jako nástroj …víceAbstract:
The thesis is focused on measurement and evaluation of corporate reputation. The first, the corporate reputation and its importance for the company are defined in the theoretical part. The next part is devoted to measurement and evaluation of company reputation, where different measurement methods are described, further is defined measurement of reputation with the elements of protection of good name …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vancová, Adéla. Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
Kateřina Koubíková -
Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku
Martin Gorčík -
Nástroje vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u jejich zákazníků
Eva Pakostová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš