Vlasta Borůvková Buková

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci

Analysis of Customer Contentment with the Use of Public Relations Tools in Selected Organization
Abstract:
Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá základným vymädzením pojmov z oblasti public relations. Popisuje odlišné prístupy k teórii vzťahov s verejnosťou a zameriava sa na jednotlivé public relations nástroje. Praktická časť vychádza z teoretických poznatkov, ktoré boli spracované v teoretickej časti. Je zameraná na analýzu nástrojov public relations, ktoré sú využívané v danej spoločnosti. Cieľom …more
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic definition of terms from the field of public relations. It describes different approaches to public relations theory and focuses on individual public relations tools. The practical part is based on the theoretical knowledge that was elaborated in the theoreti-cal part. It is focused on the analysis of the public relations tools that are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Borůvková Buková, Vlasta. Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe