Regina KYSELOVÁ

Bachelor's thesis

Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc

Improving the effectivity of marketing communication of EUROPE DIRECT Olomouc
Abstract:
Úvodní teoretická část bakalářské práce poukazuje na současné aspekty marketingového řízení organizací státní správy a využívání marketingových komunikací ve veřejném sekto-ru. Praktická část bakalářské práce představuje celoevropskou informační síť EUROPE DIRECT, její historii a cíle. Konkrétně pak analyzuje současné využívání marketingových komunikací střediska EUROPE DIRECT Olomouc s ohledem na …more
Abstract:
The introductory theoretical part of the bachelor thesis highlights the current aspects of marketing management of local authorities and the use of marketing communications in the public sector. The practical part of the bachelor thesis introduces Pan-European EUROPE DIRECT information network, its history and its objectives. It analyses the current use of marketing communications in the Olomouc branch …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18697

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KYSELOVÁ, Regina. Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe