Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita. – Bc. Valeryia Hryhoryeva
Bc. Valeryia Hryhoryeva
Bachelor's thesis
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Destination marketing. Perception and promotion of selected destinations, reality and hyperreality.
Anotácia:
V současné době v marketingu cestovního ruchu využívají čím dál víc sociální média. Je zajímavé zjistit, jak moc obsah těch typů prezentace prostřednictvím sociálních médii je ve shodě s realitou dané destinace. Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu města Budapešť, analýzou způsobů propagace a odlišností reality a hyperreality vybraných atraktivit. Teoretická část je zaměřena …viacAbstract:
Currently, social media platforms are increasingly being utilized in tourism marketing efforts. It is of interest to determine the extent to which the content presented through these channels aligns with the actual experience of a destination. This bachelor thesis focuses on the evaluation of destination marketing of the city of Budapest, analyzing methods of promotion and differences between the reality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15086
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Bc. Libor Lněnička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRYHORYEVA, Valeryia. \textit{Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1c5bm5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Propagace venkovských obcí
Karolína Kovaříková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024