Bc. Valeryia Hryhoryeva

Bakalářská práce

Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.

Destination marketing. Perception and promotion of selected destinations, reality and hyperreality.
Anotace:
V současné době v marketingu cestovního ruchu využívají čím dál víc sociální média. Je zajímavé zjistit, jak moc obsah těch typů prezentace prostřednictvím sociálních médii je ve shodě s realitou dané destinace. Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu města Budapešť, analýzou způsobů propagace a odlišností reality a hyperreality vybraných atraktivit. Teoretická část je zaměřena …více
Abstract:
Currently, social media platforms are increasingly being utilized in tourism marketing efforts. It is of interest to determine the extent to which the content presented through these channels aligns with the actual experience of a destination. This bachelor thesis focuses on the evaluation of destination marketing of the city of Budapest, analyzing methods of promotion and differences between the reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB15086

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Bc. Libor Lněnička, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.