Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita. – Bc. Valeryia Hryhoryeva
Bc. Valeryia Hryhoryeva
Bakalářská práce
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Destination marketing. Perception and promotion of selected destinations, reality and hyperreality.
Anotace:
V současné době v marketingu cestovního ruchu využívají čím dál víc sociální média. Je zajímavé zjistit, jak moc obsah těch typů prezentace prostřednictvím sociálních médii je ve shodě s realitou dané destinace. Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením destinačního marketingu města Budapešť, analýzou způsobů propagace a odlišností reality a hyperreality vybraných atraktivit. Teoretická část je zaměřena …víceAbstract:
Currently, social media platforms are increasingly being utilized in tourism marketing efforts. It is of interest to determine the extent to which the content presented through these channels aligns with the actual experience of a destination. This bachelor thesis focuses on the evaluation of destination marketing of the city of Budapest, analyzing methods of promotion and differences between the reality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15086
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Bc. Libor Lněnička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRYHORYEVA, Valeryia. \textit{Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1c5bm5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024