Bc. Adéla Jílková
Master's thesis
Call centrum jako součást podpory klienta
Call Centrum as a Client's Support
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Call centrum jako součást podpory klienta“ je vymezení organizační struktury call centra, jeho zařazení do stávající organizační struktury podniku a rozlišení specifických forem volání. Hlavním cílem je vymezení výhod a nevýhod, které call centrum jako součást firmy doprovází a dále také vliv call centra na chod firmy a dosahování zisku. Vytvoření dotazníku a následné vyhodnocení …moreAbstract:
The subject of this master´s work "call center as a part of client support' is the definition of the organizational structure of the call center, its inclusion in the existing organizational structure and resolution of specific forms of call. The main purpose is to determine the advantages and disadvantages call center as part of the company accompanies and also influence call centers on your business …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/erzvy/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Marcela Soldánová
- Reader: Ing. Dana Herciková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
Petra Krpatová -
Fluktuace v call centru
Anna Skoupá -
Etické důvody fluktuace v call centrech
Marcela Vrbková -
Fluktuace v call centru
Zuzana Ondrišíková -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra
Martina Odrazilová -
Pracovní angažovanost zaměstnanců v call centrech
Marek PAPAY