Porovnání motorických dovedností dětí předškolního věku se správným vývojem řeči a s dyslálií pomocí testu MABC-2 v Základní škole a Mateřské škole Horní Jiřetín. – Lucie PANTŮČKOVÁ
Lucie PANTŮČKOVÁ
Bakalářská práce
Porovnání motorických dovedností dětí předškolního věku se správným vývojem řeči a s dyslálií pomocí testu MABC-2 v Základní škole a Mateřské škole Horní Jiřetín.
The comparison of motor skills of pre-school children with right language development as well as children with dislalia by using the MABC-2 test in the Primary School and Nursery School of Horni Jiretin.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na motorické dovednosti dětí předškolního věku. Cílem práce je zjistit, zda existuje souvislost mezi zhoršenou úrovní motorických dovedností a vadou řeči. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy v teoretické části se popisuje problematika související s vývojem dětí předškolního věku. V praktické části se zjišťuje úroveň motoriky testovaných dětí pomocí baterie MABC-2. Testování …víceAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on motor skills of pre-school children. The main aim is finding out if there is a connection between poor motor skills and speech disorders. This thesis is divided into two parts, where the theoretical part describes problematice related to the development of pre-school children. In the practical part we find out the level of motor impairment of children with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Miroslava Dobrodinská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANTŮČKOVÁ, Lucie. \textit{Porovnání motorických dovedností dětí předškolního věku se správným vývojem řeči a s dyslálií pomocí testu MABC-2 v Základní škole a Mateřské škole Horní Jiřetín.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1c8xp1/.
Jak správně citovat práci
PANTŮČKOVÁ, Lucie. Porovnání motorických dovedností dětí předškolního věku se správným vývojem řeči a s dyslálií pomocí testu MABC-2 v Základní škole a Mateřské škole Horní Jiřetín.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení motorických funkcí u starších adolescentů - pilotní ověření testové baterie Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Edition
Michal PAVEL -
Využití testové baterie MABC-2 k hodnocení úrovně motoriky sportovních gymnastek
Adéla PLAVCOVÁ -
Hodnocení motorických dovedností v porovnání chlapců a dívek ve věku 6-11 let testovou baterií MABC-2
Marek ŠVORČÍK -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Analýza výsledků MABC-2 u dětí na víceletém gymnáziu v Táboře
Jana LÍSKOVCOVÁ -
Hodnocení úrovně motoriky dětí staršího školního věku testovou baterií MABC-2 na vybrané základní škole.
Marie ŽÁNOVÁ -
Vztah mezi BMI a motorickými dovednostmi měřenými pomocí testu MABC-2 u dětí předškolního věku
Veronika FIBIGROVÁ -
Využití testové baterie MABC-2 k hodnocení úrovně sportovních gymnastů
Ondřej SLANINA