Eliška Štefanová

Diplomová práce

Komparace marketingových strategií značek Hyundai a Ford na českém trhu

Comparison of Hyundai and Ford marketing strategies
Anotace:
Na relativně malém českém automobilovém trhu působí přes padesát značek a správná marketingová strategie je důležitým faktorem úspěchu. Tato práce porovnává marketingové strategie značek Ford a Hyundai v České republice. Zatímco Ford vsází v rámci své komunikace na centrálně tvořenou reklamu, Hyundai svoji reklamu upravuje dle specifik lokálního trhu. Práce je formálně rozdělena do čtyř kapitol. První …více
Abstract:
Relatively small Czech automotive market is fragmented with more than 50 brands competing. Rightly chosen marketing strategy is an important success factor. This thesis compares marketing strategies of Ford and Hyundai in the Czech Republic. While Ford applies globally created advertising on all its markets, Hyundai tailors its advertising to each market. The thesis is formally divided into four chapters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75275

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod