Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Bc. Květoslav Korf
Bc. Květoslav Korf
Diplomová práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Je zaměřena na maloobchodní trh s potravinami a celkové vymezení vlivu značky Sklizeno v kupním rozhodovacím procesu. Práce identifikuje hlavní činitele určující kupní chování spotřebitele na maloobchodním trhu s potravinami vztažené přímo na produkty společnosti Sklizeno a definuje typického spotřebitele společnosti Sklizeno. Dále …víceAbstract:
This thesis deals with the influence of the brand on consumer purchase behavior. It focuses on the retail grocery market and the determination of the influence of brand Sklizeno in a purchase decision-making process. This work identifies the main factors which determine consumer purchase behavior on the retail grocery market in relation with Sklizeno products and it defines a typical Sklizeno consumer …víceKlíčová slova
značka spotřebitel kupní chování trh kvalita produkt identita značky maloobchod potraviny
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková
Název
Vložil
Vloženo
Práva