Bc. Květoslav Korf
Master's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem značky na kupní chování spotřebitele. Je zaměřena na maloobchodní trh s potravinami a celkové vymezení vlivu značky Sklizeno v kupním rozhodovacím procesu. Práce identifikuje hlavní činitele určující kupní chování spotřebitele na maloobchodním trhu s potravinami vztažené přímo na produkty společnosti Sklizeno a definuje typického spotřebitele společnosti Sklizeno. Dále …moreAbstract:
This thesis deals with the influence of the brand on consumer purchase behavior. It focuses on the retail grocery market and the determination of the influence of brand Sklizeno in a purchase decision-making process. This work identifies the main factors which determine consumer purchase behavior on the retail grocery market in relation with Sklizeno products and it defines a typical Sklizeno consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights