Chování a preference spotřebitelů na trhu s biokosmetikou v ČR – Klára Šťastná
Klára Šťastná
Bakalářská práce
Chování a preference spotřebitelů na trhu s biokosmetikou v ČR
Behavior and Preferences of Consumers on the Organic Cosmetics Market in the Czech Republic
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá oblastí biokosmetiky ve vztahu ke spotřebitelům. Hlavním cílem bylo identifikovat chování českých spotřebitelů na trhu s biokosmetikou, vyhodnotit jejich preference a na základě výsledků šetření formulovat vhodná doporučení pro prodejce. Vytvořená literární rešerše pojednává především o samotné biokosmetice, tedy o původu bio kosmetických produktů, její certifikaci …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is occupied with the regional biocosmetics in relation to consumers. The main goal was to determine the behaviour of Czech consumers in the organic cosmetics market, evaluate their preferences and based on the results of the survey, formulate appropriate recommendations for retailers. The created literature search deals mainly with organic cosmetics themselves, i.e., the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
La comparaison du marché commercial tcheque et français avec les cosmétiques bio
Andrea HRABINOVÁ -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Oldřich Knoz -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Denisa Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva