Naděje v prostředí základní školy – Michaela PETERKOVÁ
Michaela PETERKOVÁ
Bakalářská práce
Naděje v prostředí základní školy
Hope in the primary school environment
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o naději v prostředí základní školy. Definovat naději není jednoduché a je možné na ni nahlížet z mnoha pohledů. Práce se podrobně zabývá definicemi naděje, jejím rozdělením na naději dispoziční a prožívanou a dále výzkumem naděje v prostředí základní školy. Kvantitativní a kvalitativní výzkum, který je představen v bakalářské práci byl proveden formou dotazníku a rozhovorů …víceAbstract:
This bachelor's thesis is about hope in the primary school environment. Defining hope is not easy and can be viewed from many perspectives. The thesis looks in detail at definitions of hope, its division into dispositional and experienced hope, and research on hope in the primary school environment. The quantitative and qualitative research presented in the thesis was conducted through a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETERKOVÁ, Michaela. Naděje v prostředí základní školy. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (maior) + Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Postavení asistenta pedagoga v inkluzivním prostředí základní školy
Anna Machová -
Školská sociální práce v prostředí základní školy
Klára Koutná -
Třídnické hodiny a jejich význam při prevenci rizikového chování v prostředí základní školy
Patrik Žižlavský -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat