Odraz historické reklamní kampaně v současnosti – Kateřina Gabrielová
Kateřina Gabrielová
Bachelor's thesis
Odraz historické reklamní kampaně v současnosti
Reflection of Historical Advertising Campaign at Present
Abstract:
Bakalářská práce zařazuje reklamu do kontextu marketingu jako celku a popisuje vztah českých zákazníků k reklamě. Na základě primárních dat výzkumu pak práce přináší pohled na obecný postoj zákazníků k hlavnímu produktu značky Kofola, dále pak ukazuje důležitost opakování každoročního vysílání vánočního spotu a jeho působení na vztah zákazníků k dané značce.Abstract:
This bachelor thesis classes advertising activities into the context of marketing as a whole, and describes relationship of Czech customers to advertising. Based on primary research data, the thesis then presents a view on customer attitude to the main product of the Kofola brand, and then shows the importance of repeated broadcasting of Kofola's Christmas spot and deals with its influence on customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GABRIELOVÁ, Kateřina. \textit{Odraz historické reklamní kampaně v současnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1crqjr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gabrielová, Kateřina. Odraz historické reklamní kampaně v současnosti. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Grafická úprava knižní edice a reklamní kampaň
Diana Štěpničková -
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
Elizabeth JÍROVÁ -
Analýza spotřebitelského chování
Kristýna Strachová -
Analýza chování zákazníků na trhu dortů a zákusků
Marie Procházková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Klára Švamberková -
Finanční analýza společnosti Kofola a.s.
Miroslav Bárta